Polityka prywatności

Polityka prywatności

1. Administrator danych i definicje

  1. Administratorem danych osobowych Klientów / Użytkowników Sklepu Internetowego, zwany także Sprzedawcą, jest: Plus Mx Tomasz Banaszak telefon: +48601805805, NIP: DE318393910.
  2. Z Administratorem danych można kontaktować się:
    1. pod adresem korespondencyjnym: Der Republik Strasse 14C, 17321 Locknitz, Niemcy.
    2. pod adresem poczty elektronicznej: info@oc1official.com
  3. Użytkownik - osoba fizyczna wchodząca na stronę/strony Sklepu internetowego lub korzystająca z usług lub funkcjonalności opisanych w niniejszej Polityce Prywatności i Cookies.
  4. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna będąca Konsumentem, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
  5. Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi (stronami): https://oc1.pl za pośrednictwem, którego Klient/Użytkownik może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
  6. Newsletter - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi/Użytkownikowi drogą elektroniczną; jego otrzymywanie jest dobrowolne i wymaga zgody Klienta/Użytkownika.
  7. Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta/Użytkownika oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient/Użytkownik może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
  8. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Ochrona danych

Preambuła ochrony danych

Niniejsze oświadczenie o ochronie danych wyjaśnia rodzaj, zakres i cel przetwarzania danych osobowych (zwanych dalej „danymi”) w ramach naszej oferty online oraz stron internetowych, funkcji i treści z nią związanych, a także zewnętrznych obecności online, takich jak nasz profil w mediach społecznościowych (zwany dalej łącznie „Ofertą online”). W odniesieniu do używanych terminów, takich jak „przetwarzanie” lub „osoba odpowiedzialna”, odsyłamy do definicji zawartych w art. 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).

Ogólne informacje o przetwarzaniu danych

Rodzaje przetwarzanych danych

  • Dane inwentaryzacyjne (np. nazwiska, adresy).
  • Informacje kontaktowe (np. adres e-mail, numery telefonów).
  • Dane dotyczące treści (np. wprowadzany tekst, zdjęcia, filmy).
  • Dane dotyczące użytkowania (np. odwiedzane strony internetowe, zainteresowanie treścią, czas dostępu).
  • Meta/dane komunikacyjne (np. informacje o urządzeniu, adresy IP).

    Kategorie osób, których dane dotyczą

    • Odwiedzający i użytkownicy oferty online (w dalszej części określamy te osoby łącznie jako „użytkowników”).
    • Klienci w przypadku korzystania z naszego sklepu internetowego (w dalszej części odnosimy się do osób, których to dotyczy, jako „użytkowników”)

    cel przetwarzania

    • Udostępnianie oferty online, jej funkcji i treści.
    • Przetwarzanie wszystkich zamówień, w tym obsługa wszystkich niezbędnych procesów fizycznych, w szczególności wysyłka paczek i ewentualne odwrotne przetwarzanie spraw biznesowych w przypadku gwarancji
    • Odpowiadanie na prośby o kontakt i komunikowanie się z użytkownikami.
    • Środki bezpieczeństwa.
    • Pomiar zasięgu/marketing

    Użyte terminy

    „Dane osobowe” oznaczają wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej (zwanej dalej „osobą, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie przypisania do identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy (np. plik cookie) lub jedna bądź kilka cech szczególnych, są wyraz fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, umysłowej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.

    „Przetwarzanie” to dowolny proces lub seria procesów przeprowadzanych z pomocą lub bez pomocy zautomatyzowanych procesów w związku z danymi osobowymi. Termin jest szeroki i obejmuje praktycznie każdą obsługę danych.

    „Pseudonimizacja” oznacza przetwarzanie danych osobowych w taki sposób, że nie można ich już przyporządkować konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że te dodatkowe informacje są przechowywane oddzielnie i podlegają środkom technicznym i organizacyjnym które zapewniają, że dane osobowe nie są przypisane do zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.

    Profilowanie ” wszelkiego rodzaju zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, które polega na wykorzystaniu tych danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności aspektów związanych z wydajnością pracy, sytuacją ekonomiczną, zdrowiem, osobowością, analizy lub prognozy kondycji tej osoby fizycznej preferencje, zainteresowania, wiarygodność, zachowanie, miejsce pobytu lub relokacja.

    „Osoba odpowiedzialna” to osoba fizyczna lub prawna, organ, instytucja lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych.

    „Podmiot przetwarzający” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny organ, który przetwarza dane osobowe w imieniu osoby odpowiedzialnej.

    Stosowne podstawy prawne

    Zgodnie z Art. 13 RODO poinformujemy Cię o podstawie prawnej naszego przetwarzania danych. Jeżeli podstawa prawna nie jest wymieniona w oświadczeniu o ochronie danych, zastosowanie mają następujące zasady: Podstawą prawną uzyskania zgody jest Art. 6 ust.1 lit. a i Art. 7 RODO, podstawą prawną przetwarzania w celu świadczenia naszych usług i realizacji działań umownych oraz udzielania odpowiedzi na zapytania jest Art. 6 ust.1 lit. b RODO, podstawą prawną przetwarzania w celu wypełnienia naszych obowiązków prawnych jest Art. 6 ust.1 lit. c RODO, a podstawą prawną przetwarzania w celu ochrony naszych prawnie uzasadnionych interesów jest Art. 6 ust.1 lit. f RODO. W przypadku, gdy przetwarzania danych osobowych wymagać będą żywotne interesy osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, Art. 6 ust.1 lit. d RODO jako podstawa prawna.

    Współpraca z podmiotami przetwarzającymi i stronami trzecimi

    Jeżeli w ramach naszego przetwarzania ujawniamy dane innym osobom i firmom (podmiotom przetwarzającym umowy lub stronom trzecim), przekazujemy je lub w inny sposób udzielamy im dostępu do danych, dzieje się to wyłącznie na podstawie zezwolenia prawnego (np. jeśli dane są przekazywane podmiotom trzecim, np. dostawcom usług płatniczych, zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. b RODO jest wymagane do wykonania umowy), wyraziłeś na to zgodę, przewiduje to obowiązek prawny lub na na podstawie naszych uzasadnionych interesów (np. przy korzystaniu z agentów, hostów internetowych itp.).

    W przypadku zamówienia Twoje dane będą przetwarzane przez dostawców usług płatniczych i wysyłkowych, w szczególności w zakresie realizacji zamówienia.

    Jeśli zlecamy podmiotom trzecim przetwarzanie danych na podstawie tak zwanej „umowy o realizację zamówienia”, odbywa się to na podstawie Art. 28 DSGVO.

    Dodatek za dane do płatności

    Twoje dane płatnicze są szyfrowane podczas składania zamówienia i przesyłane przez Internet. Ze względu na specjalną integrację z procesem zamawiania nigdy nie mamy dostępu do Twoich danych płatniczych i dlatego nie jesteśmy podmiotem przetwarzającym te dane. Są one przetwarzane wyłącznie przez następujących dostawców usług płatniczych:

    W przypadku płatności PayPal :
    PayPal (Europa) S.à.rl . et Cie , SCA,
    22-24 Bulwar Królewski
    L-2449, Luksemburg
    Odpowiedzialność za ochronę danych jest dostępna pod adresem dpo@paypal.com  

    W przypadku wszystkich innych metod płatności:
    paski
    ul. Townsend 510
    San Francisco, CA 94103, Stany Zjednoczone
    Uwaga: Stripe Legal
    Odpowiedzialność za ochronę danych dostępna pod adresem  dpo@stripe.com

    Dodatek dotyczący informacji o wysyłce

    Aby zapewnić naszym klientom lepszą obsługę dostawy, współpracujemy z podmiotem zewnętrznym, który przetwarza numery śledzenia przesyłek i publikuje bardziej szczegółowe informacje o statusie przesyłki dla danego klienta. Informacje osób trzecich:

    Sendcloud Globalny,
    insulina delaan 115,
    5642 CV Eindhoven,
    Holandia _  
    Odpowiedzialność za ochronę danych można uzyskać pod adresem privacy@sendcloud.sc

    Przekazywanie danych do państw trzecich

    Jeżeli przetwarzamy dane w państwie trzecim (tj. poza Unią Europejską (UE) lub Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG)) lub dzieje się to w ramach korzystania z usług podmiotów trzecich lub ujawniania lub przekazywania danych podmiotom trzecim, to ma miejsce tylko wtedy, gdy ma to na celu wypełnienie naszych (przed)umownych zobowiązań, na podstawie Twojej zgody, na podstawie obowiązku prawnego lub na podstawie naszych uzasadnionych interesów. Z zastrzeżeniem zezwoleń ustawowych lub umownych przetwarzamy lub zlecamy przetwarzanie danych w państwie trzecim tylko wtedy, gdy spełnione są szczególne wymogi art. 44 i nast. RODO. Oznacza to, że przetwarzanie odbywa się na przykład w oparciu o szczególne gwarancje, takie jak oficjalnie uznane określenie stopnia ochrony danych odpowiadającego poziomowi UE (np. w przypadku USA poprzez „Tarczę Prywatności”) lub przestrzeganie oficjalnie uznane specjalne zobowiązania umowne (tzw. „standardowe klauzule umowne”).

    unieważnienie

    Prawo odstąpienia od umowy

    Masz prawo do odwołania swojej zgody zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO ze skutkiem na przyszłość

    Prawo do sprzeciwu

    W każdej chwili możesz sprzeciwić się przyszłemu przetwarzaniu danych, które Cię dotyczą, zgodnie z Art. 21 RODO. Sprzeciw można wnieść w szczególności wobec przetwarzania do celów reklamy bezpośredniej.

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Masz prawo zażądać potwierdzenia, czy dane, o których mowa, są przetwarzane oraz zażądać informacji o tych danych, a także dalszych informacji i kopii danych zgodnie z Art. 15 RODO.

    Masz odpowiednio. Art. 16 DSGVO prawo do żądania uzupełnienia dotyczących Państwa danych lub sprostowania nieprawidłowych danych dotyczących Państwa.

    Zgodnie z Art. 17 RODO mają Państwo prawo zażądać niezwłocznego usunięcia przedmiotowych danych lub alternatywnie, zgodnie z Art. 18 RODO, zażądać ograniczenia przetwarzania danych.

    Masz prawo żądać otrzymania danych, które nam przekazałeś zgodnie z Art. 20 RODO oraz żądania ich przekazania innym podmiotom odpowiedzialnym.

    Przysługuje Ci również prawo, zgodnie z art. 77 RODO, do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

    Wykorzystanie danych do celów reklamowych

    Używamy Twoich danych, aby stale ulepszać i dostosowywać Twoje zakupy. Wykorzystuje się w tym celu już dostępne informacje, m.in. o Twoim połączeniu internetowym, urządzeniu końcowym, z którego korzystasz, systemie operacyjnym, dacie i godzinie Twojej wizyty na stronie głównej lub stronach, które odwiedziłeś oraz informacje, które otrzymaliśmy od Ciebie. W każdej chwili możesz sprzeciwić się wykorzystaniu Twoich danych osobowych do celów reklamowych. Tu wystarczy wiadomość e-mail, list lub faks. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

    Biuletyn

    Za pomocą poniższych informacji informujemy Państwa o treści naszego biuletynu, a także o procedurach rejestracji, wysyłki i oceny statystycznej, a także o prawie do sprzeciwu. Zapisując się do naszego newslettera wyrażasz zgodę na jego otrzymywanie oraz opisane procedury.

    Treść newslettera: Wysyłamy newslettery, e-maile i inne powiadomienia elektroniczne z informacjami reklamowymi (dalej „newsletter”) wyłącznie za zgodą odbiorcy lub zezwoleniem ustawowym. Jeżeli treść newslettera jest szczegółowo opisana podczas rejestracji do newslettera, są one decydujące dla zgody użytkownika. Ponadto nasze newslettery zawierają informacje o naszych produktach i towarzyszące im informacje (np. instrukcje dotyczące bezpieczeństwa), oferty, akcje i naszą firmę.

    Double opt-in i logowanie: Rejestracja do naszego newslettera odbywa się w tzw. procedurze double opt-in. Oznacza to, że po rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail, w której zostaniesz poproszony o potwierdzenie rejestracji. To potwierdzenie jest konieczne, aby nikt nie mógł się zarejestrować przy użyciu cudzego adresu e-mail. Rejestracje do newslettera są rejestrowane, aby móc udowodnić, że proces rejestracji jest zgodny z wymogami prawnymi. Obejmuje to przechowywanie czasu rejestracji i potwierdzenia oraz adresu IP. Rejestrowane są również zmiany w Twoich danych przechowywanych przez dostawcę usług wysyłkowych.

    Dane rejestracyjne: Aby zapisać się do newslettera wystarczy podać swój adres e-mail. Opcjonalnie poprosimy Cię o podanie imienia, abyśmy mogli zwracać się do Ciebie osobiście w biuletynie.

    Wysyłka newslettera i związany z tym pomiar skuteczności opierają się na zgodzie odbiorcy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, art. 7 RODO w związku z § 107 ust. 2 TKG lub, jeśli zgoda nie jest wymagana, na podstawie na podstawie naszych uzasadnionych interesów w marketingu bezpośrednim zgodnie z art. 6 ust. 1 RODO w związku z § 107 ust. 2 i 3 TKG.

    Proces rejestracji jest rejestrowany na podstawie naszych uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Nasz interes koncentruje się na korzystaniu z przyjaznego dla użytkownika i bezpiecznego systemu newslettera, który służy naszym interesom biznesowym, jak również spełnia oczekiwania użytkowników, a także umożliwia nam udowodnienie zgody.

    Wypowiedzenie/Odwołanie

    W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania naszego newslettera, czyli cofnąć swoją zgodę. Link do rezygnacji z newslettera znajdziesz na końcu każdego newslettera. Adresy e-mail, których nie subskrybujemy, możemy przechowywać przez okres do trzech lat na podstawie naszych uzasadnionych interesów, zanim je usuniemy, aby móc udowodnić wcześniej wyrażoną zgodę. Przetwarzanie tych danych jest ograniczone do celu ewentualnej obrony przed roszczeniami. W każdej chwili możliwe jest indywidualne żądanie usunięcia, pod warunkiem jednoczesnego potwierdzenia wcześniejszego istnienia zgody.

    dostawca usług spedycyjnych

    Newsletter jest wysyłany za pośrednictwem dostawcy usług wysyłkowych Amazon Web Services, Inc., 410 Terry Avenue North, Seattle WA 98109, Stany Zjednoczone. Usługodawca prowadzi centrum danych w Niemczech, które służy do wysyłania poczty. Możesz zapoznać się z przepisami dotyczącymi ochrony danych dostawcy usług wysyłkowych tutaj: https://aws.amazon.com/de/privacy/ . Dostawca usług spedycyjnych jest wykorzystywany na podstawie naszych uzasadnionych interesów zgodnie z artykułem 6 ustęp 1 litera f RODO i umową o realizację zamówienia zgodnie z artykułem 28 ustęp 3 punkt 1 RODO.

    Użycie jest ograniczone do produktu Amazon AWS „Simple E-mail Service”. W rezultacie częścią przetwarzania danych jest tylko faktyczna wysyłka newslettera; Amazon AWS nie przechowuje żadnych danych osobowych w uporządkowany sposób.

    Pliki cookie i prawo sprzeciwu wobec reklamy bezpośredniej

    „Cookies” to małe pliki, które są przechowywane na komputerach użytkowników. W plikach cookie mogą być przechowywane różne informacje. Plik cookie służy przede wszystkim do przechowywania informacji o użytkowniku (lub urządzeniu, na którym plik cookie jest przechowywany) podczas lub po wizycie w ofercie online. Tymczasowe pliki cookie lub „sesyjne pliki cookie” lub „przejściowe pliki cookie” to pliki cookie, które są usuwane po opuszczeniu przez użytkownika oferty online i zamknięciu przeglądarki. W takim pliku cookie można zapisać na przykład zawartość koszyka w sklepie internetowym lub stan logowania. „Stałe” lub „trwałe” odnosi się do plików cookie, które pozostają zapisane nawet po zamknięciu przeglądarki. Na przykład status logowania można zapisać, jeśli użytkownicy odwiedzą go po kilku dniach. W takim pliku cookie mogą być również przechowywane zainteresowania użytkowników, które są wykorzystywane do pomiaru zasięgu lub do celów marketingowych. „Pliki cookie stron trzecich” to pliki cookie oferowane przez dostawców innych niż osoba odpowiedzialna za obsługę oferty online (w przeciwnym razie, jeśli są to tylko pliki cookie, mówimy o „własnych plikach cookie”).

    Możemy używać tymczasowych i stałych plików cookie i wyjaśnić to w naszym oświadczeniu o ochronie danych.

    Jeśli użytkownicy nie chcą, aby pliki cookie były przechowywane na ich komputerze, są proszeni o dezaktywację odpowiedniej opcji w ustawieniach systemowych przeglądarki. Zapisane pliki cookies można usunąć w ustawieniach systemowych przeglądarki. Wyłączenie plików cookie może prowadzić do ograniczeń funkcjonalnych tej oferty online.

    Ogólny sprzeciw wobec wykorzystywania plików cookie do celów marketingu internetowego można zgłosić w przypadku wielu usług, zwłaszcza w przypadku śledzenia, za pośrednictwem strony internetowej USA http://www.aboutads.info/choices/ lub strony UE http://www.aboutads.info/choices/ ://www.youronlinechoices.com/ . Ponadto przechowywanie plików cookies można uzyskać poprzez wyłączenie ich w ustawieniach przeglądarki. Należy pamiętać, że w takim przypadku nie wszystkie funkcje tej oferty online będą dostępne.


    Google Analytics z rozszerzeniem „anonimizacja adresu IP”

    Na podstawie naszych uzasadnionych interesów (tj. zainteresowania analizą, optymalizacją i ekonomicznym funkcjonowaniem naszej oferty online w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f. DSGVO) korzystamy z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google LLC („Google”). Google używa plików cookie. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z oferty online przez użytkownika są z reguły przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane.

    Google jest certyfikowany w ramach umowy Tarcza Prywatności i tym samym oferuje gwarancję przestrzegania europejskiego prawa ochrony danych ( https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI&status=Active ).

    Google będzie wykorzystywać te informacje w naszym imieniu do oceny korzystania z naszej oferty online przez użytkowników, do tworzenia raportów dotyczących działań w ramach tej oferty online oraz do świadczenia nam innych usług związanych z korzystaniem z tej oferty online i korzystania z Internetu. Z przetworzonych danych mogą być tworzone pseudonimowe profile użytkowników.

    Używamy Google Analytics tylko z aktywną anonimizacją IP. Oznacza to, że adres IP użytkownika jest skracany przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych umawiających się państwach Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przesłany na serwer Google w USA i tam skrócony.

    Adres IP przekazany przez przeglądarkę użytkownika nie jest łączony z innymi danymi Google. Użytkownicy mogą uniemożliwić przechowywanie plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania przeglądarki; Ponadto użytkownicy mogą zapobiec gromadzeniu i przetwarzaniu danych generowanych przez pliki cookie i związanych z korzystaniem przez nich z oferty online przez Google, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod następującym linkiem: http://tools.google .com/dlpage/gaoptout?hl=de .

    Więcej informacji na temat wykorzystywania danych przez Google, możliwości ustawień i sprzeciwu można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych Google ( https://policies.google.com/technologies/ads ) oraz w ustawieniach wyświetlania reklam przez Google ( https:/ / adssettings.google.com/authenticated ).

    Dane osobowe użytkowników zostaną usunięte lub zanonimizowane po 14 miesiącach.

    Google Universal Analytics

    Korzystamy z Google Analytics w formie „uniwersalnej analityki”. „Universal Analytics” odnosi się do procesu Google Analytics, w którym analiza użytkownika opiera się na pseudonimowym identyfikatorze użytkownika, a tym samym tworzony jest pseudonimowy profil użytkownika z informacjami z korzystania z różnych urządzeń (tzw. „cross-device tracking” ).

    Budowanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics

    Używamy Google Analytics do wyświetlania reklam umieszczanych w ramach usług reklamowych Google i jej partnerów tylko tym użytkownikom, którzy również wykazali zainteresowanie naszą ofertą online lub którzy mają określone cechy (np. zainteresowania określonymi tematami lub produktami, które są oparte na odwiedzana witryna). określane są strony internetowe), które przekazujemy do Google (tzw. „remarketing” lub „odbiorcy Google Analytics”). Za pomocą odbiorców remarketingowych chcemy również zapewnić, aby nasze reklamy odpowiadały potencjalnym zainteresowaniom użytkowników.

    Google Adwords i pomiar konwersji

    Korzystamy z usług Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów (tj. zainteresowania analizą, optymalizacją i ekonomicznym działaniem naszej oferty internetowej w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. f. DSGVO), Stany Zjednoczone, („Google”).

    Google jest certyfikowany w ramach umowy Tarcza Prywatności i tym samym oferuje gwarancję przestrzegania europejskiego prawa ochrony danych ( https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI&status=Active ).

    Korzystamy z internetowego procesu marketingowego Google „AdWords”, aby umieszczać reklamy w sieci reklamowej Google (np. w wynikach wyszukiwania, w filmach, na stronach internetowych itp.), aby były wyświetlane użytkownikom, którzy przypuszczalnie są zainteresowani reklamami. Dzięki temu możemy wyświetlać reklamy naszej oferty online i w jej ramach w bardziej ukierunkowany sposób, aby prezentować użytkownikom tylko te reklamy, które potencjalnie odpowiadają ich zainteresowaniom. Jeśli na przykład użytkownikowi wyświetlają się reklamy produktów, którymi był zainteresowany w innych ofertach online, nazywa się to „remarketingiem”. W tym celu podczas uzyskiwania dostępu do naszych i innych stron internetowych, na których działa sieć reklamowa Google, Google wykonuje bezpośrednio kod Google i tak zwane tagi (re)marketingowe (niewidoczna grafika lub kod, znany również jako „web beacons”) zintegrowane ze stroną internetową. Za ich pomocą na urządzeniu użytkownika zapisywany jest pojedynczy plik cookie, czyli mały plik (zamiast plików cookie można również zastosować porównywalne technologie). Plik ten zapisuje, jakie strony internetowe odwiedza użytkownik, jakie treści go interesują i na jakie oferty kliknął, a także informacje techniczne dotyczące przeglądarki i systemu operacyjnego, odsyłające strony internetowe, czasy odwiedzin i inne informacje dotyczące korzystania z oferty online .

    Otrzymujemy również indywidualny „plik cookie konwersji”. Informacje uzyskane za pomocą plików cookie są wykorzystywane przez Google do tworzenia dla nas statystyk konwersji. Dowiadujemy się jednak tylko o anonimowej całkowitej liczbie użytkowników, którzy kliknęli w naszą reklamę i zostali przekierowani na stronę z tagiem śledzenia konwersji. Nie otrzymujemy jednak żadnych informacji, za pomocą których można by zidentyfikować użytkowników.

    Dane użytkownika są przetwarzane pseudonimowo w ramach sieci reklamowej Google. Oznacza to, że Google nie przechowuje i nie przetwarza np. imienia lub adresu e-mail użytkownika, ale przetwarza odpowiednie dane w związku z plikami cookie w ramach pseudonimowych profili użytkowników. Oznacza to, że z punktu widzenia Google reklamy nie są zarządzane i wyświetlane dla konkretnie określonej osoby, ale dla właściciela pliku cookie, niezależnie od tego, kto jest tym właścicielem pliku cookie. Nie dotyczy to sytuacji, gdy użytkownik wyraźnie zezwolił Google na przetwarzanie danych bez tej pseudonimizacji. Zebrane informacje o użytkownikach są przesyłane do Google i przechowywane na serwerach Google w USA.

    Więcej informacji na temat wykorzystywania danych przez Google, możliwości ustawień i sprzeciwu można znaleźć w oświadczeniu o ochronie danych Google ( https://policies.google.com/technologies/ads ) oraz w ustawieniach wyświetlania reklam przez Google ( https:/ / adssettings.google.com/authenticated ).

    Piksel Facebooka, niestandardowi odbiorcy i konwersja na Facebooku

    Ze względu na nasze uzasadnione interesy w analizie, optymalizacji i ekonomicznym funkcjonowaniu naszej oferty online i do tych celów, tak zwany „piksel Facebooka” sieci społecznościowej Facebook, której operatorem jest Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park , CA 94025 , USA lub, jeśli mieszkasz w UE, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia („Facebook”).

    Facebook jest certyfikowany zgodnie z Umową Tarczy Prywatności i tym samym oferuje gwarancję przestrzegania europejskiego prawa ochrony danych ( https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active ).

    Za pomocą piksela Facebooka Facebook jest w stanie określić odwiedzających naszą ofertę online jako grupę docelową do wyświetlania reklam (tzw. „reklamy na Facebooku”). W związku z tym używamy piksela Facebooka do wyświetlania reklam na Facebooku, które umieściliśmy tylko tym użytkownikom Facebooka, którzy również wykazali zainteresowanie naszą ofertą online lub którzy mają określone cechy (np. zainteresowania określonymi tematami lub produktami, które są oparte na odwiedzanych określane są strony internetowe), które przekazujemy do Facebooka (tzw. „Custom Audiences”). Za pomocą piksela Facebooka chcemy również mieć pewność, że nasze reklamy na Facebooku odpowiadają potencjalnym zainteresowaniom użytkowników i nie są uciążliwe. Za pomocą piksela Facebooka możemy również zrozumieć skuteczność reklam na Facebooku do celów statystycznych i badań rynkowych, sprawdzając, czy użytkownicy zostali przekierowani na naszą stronę internetową po kliknięciu reklamy na Facebooku (tzw. „konwersja”).

    Przetwarzanie danych przez Facebook odbywa się w ramach wytycznych dotyczących korzystania z danych Facebooka. W związku z tym ogólne informacje na temat wyświetlania reklam Facebooka w wytycznych dotyczących korzystania z danych Facebooka: https://www.facebook.com/policy . Konkretne informacje i szczegóły dotyczące piksela Facebooka i sposobu jego działania można znaleźć w obszarze pomocy Facebooka: https://www.facebook.com/business/help/651294705016616 .

    Możesz sprzeciwić się gromadzeniu przez piksel Facebooka i wykorzystywaniu Twoich danych do wyświetlania reklam na Facebooku. Aby ustawić, jakie rodzaje reklam są wyświetlane na Facebooku, możesz odwiedzić stronę utworzoną przez Facebook i postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi ustawiania reklam opartych na użytkowaniu: https://www.facebook.com/settings?tab= reklamy . Ustawienia są niezależne od platformy, tzn. dotyczą wszystkich urządzeń, takich jak komputery stacjonarne czy urządzenia mobilne.

    Możesz również zrezygnować z używania plików cookie, które są używane do pomiaru zasięgu i do celów reklamowych, za pośrednictwem strony dezaktywacji sieciowej inicjatywy reklamowej ( http://optout.networkadvertising.org/ ), a także strony internetowej w USA ( http ://www.aboutads.info/ choices ) lub europejska strona internetowa ( http://www.youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices/ ).

    intelliAD

    Ta strona korzysta z usługi analizy sieci z zarządzaniem ofertami firmy intelliAd Media GmbH, Sendlinger Str. 7, 80331 Monachium. W celu zaprojektowania i optymalizacji tej strony internetowej w oparciu o potrzeby, zanonimizowane dane o użytkowaniu są rejestrowane i przechowywane w formie zbiorczej, a na podstawie tych danych tworzone są profile użytkowania przy użyciu pseudonimów. Podczas korzystania ze śledzenia intelliAd pliki cookie są przechowywane lokalnie. Anonimowe dane i profile użytkowania mogą być wykorzystywane przez operatora strony internetowej oraz przez innych klientów intelliAd do identyfikacji zainteresowań związanych z użytkowaniem, bez możliwości wyciągnięcia jakichkolwiek wniosków na temat Twojej tożsamości jako osoby odwiedzającej stronę internetową. Masz prawo sprzeciwić się przechowywaniu twoich (zarejestrowanych anonimowo) danych użytkownika na przyszłość. W tym celu skorzystaj z funkcji rezygnacji intelliAd.

    Obecność online w mediach społecznościowych

    Utrzymujemy obecność online w sieciach i platformach społecznościowych, aby móc komunikować się z klientami, zainteresowanymi stronami i aktywnymi tam użytkownikami oraz informować ich o naszych usługach.

    Zwracamy uwagę, że dane użytkowników mogą być przetwarzane poza Unią Europejską. Może to wiązać się z ryzykiem dla użytkownika, ponieważ na przykład może utrudnić egzekwowanie jego praw. W odniesieniu do dostawców z USA, którzy są certyfikowani w ramach Tarczy Prywatności, chcielibyśmy zwrócić uwagę, że zobowiązują się oni do przestrzegania unijnych standardów ochrony danych.

    Ponadto dane użytkownika są zwykle przetwarzane w celu badania rynku i celów reklamowych. Na przykład profile użytkowania można tworzyć na podstawie zachowań użytkowników i wynikających z nich zainteresowań użytkowników. Profile użytkowania mogą być z kolei wykorzystywane na przykład do umieszczania reklam wewnątrz i na zewnątrz platform, które przypuszczalnie odpowiadają zainteresowaniom użytkownika. W tym celu pliki cookie są zwykle przechowywane na komputerach użytkowników, w których zapisywane są zachowania użytkowników i zainteresowania użytkowników. Ponadto dane mogą być przechowywane w profilach użytkowania niezależnie od urządzeń, z których korzystają użytkownicy (zwłaszcza jeśli użytkownicy są członkami odpowiednich platform i są na nich zalogowani).

    Przetwarzanie danych osobowych użytkowników odbywa się na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu w skutecznym informowaniu użytkowników i komunikacji z użytkownikami zgodnie z artykułem 6 ustęp 1 litera f RODO. Jeśli użytkownicy zostaną poproszeni przez odpowiednich dostawców o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych (tj. wyrażą zgodę, na przykład poprzez zaznaczenie pola wyboru lub potwierdzenie przycisku), podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a, art. 7 RODO.

    Aby uzyskać szczegółowy opis odpowiedniego przetwarzania i możliwości sprzeciwu (rezygnacji), odsyłamy do poniższych powiązanych informacji od dostawców.

    Również w przypadku próśb o udzielenie informacji i dochodzenia praw użytkownika chcielibyśmy zwrócić uwagę, że najskuteczniej można ich dochodzić u usługodawców. Tylko dostawcy mają dostęp do danych użytkowników i mogą podejmować odpowiednie środki oraz bezpośrednio udzielać informacji. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, możesz się z nami skontaktować.

    Środki bezpieczeństwa

    Zgodnie z Art. 32 RODO podejmujemy odpowiednie środki techniczne, uwzględniając stan techniki, koszty realizacji oraz rodzaj, zakres, okoliczności i cele przetwarzania oraz różne prawdopodobieństwo wystąpienia i wagę ryzyka naruszenia praw i wolności osób fizycznych oraz środki organizacyjne zapewniające stopień ochrony odpowiedni do ryzyka.

    Środki te obejmują w szczególności zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych poprzez kontrolowanie fizycznego dostępu do danych, a także dostępu, wprowadzania, przekazywania, zabezpieczania dostępności i ich separacji. Ponadto ustanowiliśmy procedury zapewniające realizację praw osób, których dane dotyczą, usuwanie danych oraz reakcję na zagrożenia danych. Ponadto uwzględniamy ochronę danych osobowych już podczas opracowywania lub wyboru sprzętu, oprogramowania i procesów, zgodnie z zasadą ochrony danych poprzez projektowanie technologii i domyślne ustawienia sprzyjające ochronie danych (art. 25 RODO).

    Recenzje produktów lub zamówień

    W celu utrzymania jakości naszej obsługi oraz jakości oferowanych produktów, staramy się gromadzić dane po zrealizowaniu transakcji handlowej z Klientem. Dzieje się to w kontekście odpowiedniego uzasadnienia biznesowego i należy je postrzegać jako dalszy proces przetwarzania uzasadnienia biznesowego.

    Przetwarzamy Twoje zamówienia i dane zamówień za pomocą portalu recenzji „Real Reviews” firmy Net Reviews SAS.

    Jeśli masz problemy, nie wahaj się z nami skontaktować z wyprzedzeniem, zawsze staramy się znaleźć dobre rozwiązanie, oceń nas w przypadku problemów dopiero po daniu nam możliwości rozwiązania problemu.

    Net Reviews SAS, uproszczona spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prawa francuskiego zarejestrowana w RCS Marseille pod numerem 750 882 375, jest dostawcą rozwiązań informatycznych do zbierania opinii klientów.

    Prawdziwe Recenzje i Klient wyrażają zgodę na przestrzeganie przepisów prawa dotyczących przetwarzania takich danych poprzez gromadzenie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w związku z danymi osobowymi.

    W szczególności Prawdziwe Opinie gwarantuje klientom, użytkownikom i odwiedzającym stronę internetową prawo dostępu do przechowywanych danych osobowych, a także prawo do zmiany, sprostowania, zablokowania, usunięcia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych.

    Następujące dane są przesyłane do Net Reviews SAS i przetwarzane w celu zbierania recenzji:

    • Nazwisko
    • Imię
    • Adres e-mail
    • datę i numer zamówienia
    • Nazwa oraz wewnętrzne i międzynarodowe referencje (GTIN/ISDNF) zamawianego produktu

    Poprzez publikację recenzji udostępniane są następujące dane:

    • Imię
    • Pierwsza litera imienia
    • Oceny i komentarze
    • Data i godzina przesłania recenzji
    • Data zamówienia lub zakupu
    • Zakupiony produkt

    Więcej informacji o firmie można znaleźć tutaj: https://www.echte-bewertungen.com/index.php?page=mod_accueil

    Uczestnictwo w partnerskich programach partnerskich

    W ramach naszej oferty online stosujemy zwyczajowe w branży środki śledzenia na podstawie naszych uzasadnionych interesów (tj. zainteresowania analizą, optymalizacją i ekonomicznym działaniem naszej oferty online) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. Poniżej wyjaśniamy użytkownikom tło techniczne.

    Usługi oferowane przez naszych partnerów umownych mogą być również reklamowane i łączone na innych stronach internetowych (tzw. linki partnerskie lub systemy posprzedażowe, jeśli na przykład linki lub usługi stron trzecich są oferowane po zawarciu umowy). Operatorzy odpowiednich stron internetowych otrzymują prowizję, jeśli użytkownicy klikną linki partnerskie, a następnie skorzystają z ofert.

    Podsumowując, dla naszej oferty online konieczne jest, abyśmy mogli śledzić, czy użytkownicy, którzy są zainteresowani linkami partnerskimi i/lub dostępnymi u nas ofertami, następnie postrzegają oferty za namową linków partnerskich lub naszej platformy internetowej. W tym celu linki partnerskie i nasze oferty są uzupełniane o określone wartości, które można ustawić w ramach linku lub w inny sposób, np. w pliku cookie. Wartości obejmują w szczególności stronę źródłową (referrer), czas, identyfikator internetowy operatora strony internetowej, na której znajdował się link partnerski, identyfikator internetowy odpowiedniej oferty, identyfikator internetowy użytkownika, a także jako śledzenie określonych wartości, takich jak identyfikator nośnika reklamy, identyfikator partnera i kategoryzacje.

    Identyfikatory użytkowników online, których używamy, są wartościami pseudonimowymi. Oznacza to, że same identyfikatory internetowe nie zawierają żadnych danych osobowych, takich jak nazwiska czy adresy e-mail. Pomagają nam jedynie ustalić, czy ten sam użytkownik, który kliknął na link partnerski lub był zainteresowany ofertą za pośrednictwem naszej oferty online, skorzystał z oferty, tj. zawarł na przykład umowę z dostawcą. Identyfikator internetowy jest jednak osobisty, o ile firma partnerska, a także my, dysponujemy identyfikatorem internetowym wraz z innymi danymi użytkownika. Tylko w ten sposób firma partnerska może nam powiedzieć, czy użytkownik skorzystał z oferty i możemy np. wypłacić bonus.

    Współpracujemy z Webgains i Belboon. Wykorzystują one tak zwane śledzące pliki cookie, aby dostarczać naszym partnerom dane do realizacji zamówień. Dane nie zawierają żadnych danych osobowych, a jedynie informacje o zamówieniu i jego produktach.

    Pliki dziennika serwera

    Automatycznie zbieramy i przechowujemy informacje w tak zwanych plikach dziennika serwera, które Twoja przeglądarka automatycznie wysyła do nas, gdy wysyłasz zapytania na naszej stronie internetowej. To są:

    • Typ przeglądarki i wersja przeglądarki

    • używany system operacyjny

    • Adres URL strony odsyłającej

    • Nazwa hosta komputera uzyskującego dostęp

    • Czas żądania serwera

    Wysyłasz nam to głównie w celu zapewnienia jakości naszych usług. Danych tych nie można przyporządkować do konkretnych osób. Dane te nie są łączone z innymi źródłami danych. Zastrzegamy sobie prawo do późniejszego sprawdzenia tych danych, jeśli dowiemy się o konkretnych oznakach nielegalnego użycia.

    usunięcie danych

    Przetwarzane przez nas dane zostaną usunięte lub ich przetwarzanie zostanie ograniczone zgodnie z Art. 17 i 18 RODO. O ile wyraźnie nie określono inaczej w niniejszym oświadczeniu o ochronie danych, przechowywane przez nas dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do zamierzonego celu, a usunięcie nie będzie kolidować z żadnymi ustawowymi wymogami dotyczącymi przechowywania. Jeżeli dane nie zostaną usunięte, ponieważ są niezbędne do innych, prawnie dozwolonych celów, ich przetwarzanie zostanie ograniczone. Oznacza to, że dane zostaną zablokowane i nie będą przetwarzane w innych celach. Dotyczy to na przykład danych, które muszą być przechowywane ze względów handlowych lub podatkowych.

    Zgodnie z wymogami prawnymi w Niemczech przechowywanie odbywa się w szczególności przez 10 lat zgodnie z §§ 147 ust. 1 AO, 257 ust. 1 nr 1 i 4, ust. 4 HGB (księgi, rejestry, raporty zarządcze, dokumenty księgowe, księgi handlowe , odpowiednie dla dokumentów podatkowych itp.) i 6 lat zgodnie z § 257 § 1 pkt 2 i 3, § 4 HGB (listy handlowe).

    Zgodnie z wymogami prawnymi w Austrii przechowywanie odbywa się w szczególności przez 7 lat zgodnie z § 132 ust. 1 BAO (dokumenty księgowe, rachunki/faktury, rachunki, rachunki, dokumenty handlowe, lista przychodów i wydatków itp.), na okres 22 lata w związku z nieruchomościami i przez 10 lat w przypadku dokumentów związanych z usługami świadczonymi drogą elektroniczną, usługami telekomunikacyjnymi, radiowo-telewizyjnymi świadczonymi na rzecz podmiotów niebędących przedsiębiorcami w państwach członkowskich UE, dla których wykorzystywany jest mały punkt kompleksowej obsługi (MOSS).

    W przypadku usunięcia przez nas zostanie zastosowany nieodwracalny proces pseudonimizacji, aby uczynić go nierozpoznawalnym z naszego systemu i nie do odzyskania.

    kontakt lub wniosek

    Kontaktując się z nami (np. za pośrednictwem formularza kontaktowego, e-maila, telefonu lub mediów społecznościowych) podane przez użytkownika informacje są wykorzystywane do przetworzenia zapytania kontaktowego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b. (w kontekście stosunków umownych/przedumownych), Art. 6 ustęp 1 lit. f. (inne zapytania) RODO przetwarzane. Informacje o użytkownikach mogą być przechowywane w systemie zarządzania relacjami z klientami („system CRM”) lub w porównywalnej organizacji zajmującej się zapytaniami.

    Usuwamy żądania, jeśli nie są już potrzebne. Co dwa lata dokonujemy przeglądu konieczności; Ponadto obowiązują ustawowe obowiązki archiwizacyjne.

    Dodatek do wniosków kierowanych do nas

    1. Zgoda

    Aplikując lub rejestrując się w PlusMX Tomasz Banaszak przekazujesz nam swoje dane osobowe za pośrednictwem konkretnej aplikacji w celu poszukiwania pracy. Twoje dane będą przechowywane i przetwarzane w systemach naszego partnera w zakresie oprogramowania, BambooHR.

    2. Prywatność i poufność

    Ochrona danych jest dla nas ważną kwestią. PlusMX Tomasz Banaszak podjął niezbędne środki organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia poufności Twojego zgłoszenia.

    3. Wykorzystanie Twoich danych osobowych

    Podczas procesu aplikacyjnego, oprócz tytułu, nazwiska i imienia, w bazie danych kandydatów przechowywane są zwykłe dane korespondencyjne, takie jak adres pocztowy, adres e-mail i numery telefonów. Ponadto rejestrowane i przechowywane są dokumenty aplikacyjne, takie jak list motywacyjny, życiorys, kwalifikacje zawodowe, szkolenia i dalsze kształcenie oraz referencje dotyczące pracy.

    Dane te są przechowywane, oceniane, przetwarzane lub przekazywane wyłącznie wewnętrznie w ramach Twojej aplikacji. Dostęp do nich mają wyłącznie pracownicy działu HR PlusMX Tomasz Banaszak oraz osoby odpowiedzialne za selekcję PlusMX Tomasz Banaszak . W żadnym wypadku Twoje dane nie będą przekazywane firmom lub osobom spoza PlusMX Tomasz Banaszak ani wykorzystywane do innych celów.

    4. Prawo do informacji

    Na żądanie chętnie udzielimy informacji o przechowywanych danych na Twój temat. Prosimy o kontakt z naszym działem kadr ( info@oc1cleaner.com ).

    5. Przechowywanie i usuwanie danych

    Twoje dane będą przechowywane przez czas trwania procesu aplikacyjnego, ewentualnego późniejszego zatrudnienia oraz po aplikacji i/lub zatrudnieniu przez okres odpowiedniego ustawowego okresu przechowywania. Jeżeli podejmiesz pracę w PlusMX Tomasz Banaszak , Twoje dane osobowe lub ich fragmenty zostaną umieszczone w Twoich aktach osobowych.

    Jeśli złożyłeś podanie, ale w tej chwili nie możemy zaoferować Ci odpowiedniego stanowiska, zastrzegamy sobie prawo do przechowania Twojej aplikacji w aktach. W takim przypadku otrzymasz wiadomość dla informacji. Jeśli nie wyrażasz zgody lub nie jesteś już zainteresowany, możesz w każdej chwili usunąć swoje dane przez dział HR.

    informacje kontaktowe

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących gromadzenia, przetwarzania lub wykorzystywania Twoich danych osobowych, informacji, poprawiania, blokowania lub usuwania danych lub cofnięcia zgody, prosimy o kontakt: info@oc1cleaner.com

    reklamy na banerach

    Dane zebrane podczas Twojej wizyty wykorzystujemy również do wyświetlania reklam banerowych. Są to reklamy, które umieszczamy na stronach osób trzecich.

    Dzięki banerom reklamowym zobaczysz przede wszystkim produkty, które już oglądałeś na naszej stronie lub produkty podobne do przeglądanych produktów (retargeting). Pracujemy tutaj tylko z danymi pseudonimowymi. Twoje imię i nazwisko lub adres e-mail nie będą przechowywane w plikach cookie.

    Nasz partner:
    Criteo CIL, 32 Rue Blanche, 75009 Paryż, Francja.
    Kiedy rejestrujesz się na naszej stronie internetowej, Criteo tworzy indywidualny kod („hash”) z adresu e-mail, aby móc identyfikować użytkowników na różnych urządzeniach. Informacje na temat ich wytycznych dotyczących ochrony danych można znaleźć tutaj: http://www.criteo.com/de/privacy/full-privacy-text/ . Pod tym adresem można również uzyskać informacje o dezaktywacji tej usługi.

    Korzystanie z wtyczek YouTube

    Osadzamy filmy z platformy „YouTube” dostarczanej przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Polityka prywatności: https://www.google.com/policies/privacy/ , Rezygnacja: https://adssettings.google.com/authenticated .

    Płatności kartą kredytową Stripe

    Płatności kartą kredytową są przetwarzane przez naszego partnera Stripe
    510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, Stany Zjednoczone. Aby zapobiegać oszustwom i je wykrywać, przekazujemy Twój adres IP, adres rozliczeniowy i adres dostawy, a także informacje o dostawie do naszego partnera Stripe. Dane są przechowywane przez Stripe w celu ochrony Twojej karty kredytowej przed oszustwami. Wszystkie dane są przesyłane w postaci zaszyfrowanej. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz https://stripe.com/at/privacy .